سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئال مادرید بدون شماره ۹ در فصل جدید اروپا؟

  • کد خبر: ۱۷۰۵۹۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
رئال مادرید بدون شماره ۹ در فصل جدید اروپا؟
رئال مادرید هنوز در فصل نقل و انتقالات اروپا هیچ بازیکن مطرحی برای پست شماره ۹ جذب نکرده و منتظر مذاکرات ام‌باپه و پی‌اس‌جی مانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئال مادرید فصل نقل‌وانتقالاتی را با خرید جود بلینگهام از دورتمند آغاز کرد و در ادامه خوسلو از اسپانیول، فران گارسیا از رایو‌وایه‌کانو و براهیم دیاز را از آث میلان به خدمت گرفت.

همچنین ادن هازارد، ادوریوزولا، لونین، آسنسیو و دیاز از رئال مادرید جدا شدند که احتمال جدایی مندی، واسکز و دنی سبایوس در ادامه پنجره نقل و انتقالاتی نیز وجود دارد، اما بی شک مهم‌ترین و تاثیرگذارترین خروجی رئال مادرید کریم بنزما بوده که به الاتحاد عربستان پیوسته است.

با جدایی بنزما، رئال مادرید در پست نوک خط حمله خوسلو را جایگزین کرد، اما برای این پست و رقابت در ۳ تورنمنت قطعا نیاز به بازیکن بزرگ‌تری دارد که بتواند جای خالی گلزن شماره یک کهکشانی‌ها را پر کند.

پیرامون جذب ام‌باپه نیز از ابتدای فصل حواشی و شائبات زیادی از رسانه‌های مختلف منتشر شده و هنوز هیچ خبر قطعی برای جذب ام‌باپه به رئال مادرید وجود ندارد.

استفاده از رودریگو در پست نوک خط حمله از دیگر پلن‌هایی بوده که به تیم آنجلوتی پیشنهاد شده، اما بدون شک رودریگوی جوان نمی‌تواند نقش گلزن شماره یک رئال مادرید را به تنهایی به دوش بکشد.

نشریه مرکا در گزارشی تاکید کرده که رئال مادرید هنوز پرونده نقل و انتقالاتی خود را نبسته است، اما هر بار که نام یک مهاجم پیرامون باشگاه رئال مادرید مطرح می‌شود، باشگاه‌ها قیمت خود را برای رئال ۲ برابر اعلام می‌کنند. به همین دلیل است که رئال شرایط را با احتیاط کامل دنبال می‌کند و قصد ندارد به هر قیمتی که شده یک مهاجم را به تیم اضافه کند.

این نشریه همچنین گزارش داده که در بازار نقل و انتقالاتی اروپا همه فهمیده‌اند که رئال به یک مهاجم نیاز دارد و می‌خواهند قیمت‌ها را بالا ببرند. رئال نیز در حال حاضر منتظر مذاکرات ام‌باپه و پی‌اس‌جی است تا سرنوشت این بازیکن در این تابستان مشخص شود.

رئال مادرید که سابقه نداشته هیچ فصلی را بدون بازیکنی با پیراهن شماره ۹ آغاز کند، حال هواداران این باشگاه باید منتظر بمانند تا سران باشگاه رئال مادرید چه بازیکنی را جایگزین بزنما، دومین گلزن برتر تاریخ رئال خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->